Prodej

V rámci našich dílen a ateliérů nabízíme prodej strun, hudebního příslušenství a ručního nářadí za velmi výhodné ceny. Součástí nabídky jsou i smyčcové hudební nástroje vlastní produkce, školní a koncertní nástroje manufakturní a tovární výroby vyráběné externími houslaři či nakupované v renomovaných velkoobchodech a starší nástroje nabízené v rámci komisního prodeje.

Kompletní nabídku naleznete v našem Online katalogu na těchto stránkách (viz horní menu). Nabídka nových nástrojů i komisních nástrojů je umístěna v sekci Smyčcové hudební nástroje (v rámci kategorie Pro hudebníky).

Obchodníkům, houslařům, výrobcům a opravářům hudebních nástrojů nabízíme možnost nákupu za velkoobchodní ceny (viz informace níže).

Základním uměleckým školám, konzervatořím a orchestrům nabízíme individuální slevy při nákupu strun a hudebního příslušenství.

Proč nakupovat u nás?

  • s prodejem nabízeného sortimentu hudebního příslušenství i nářadí máme dlouholeté zkušenosti
  • jsme profesionálové, kteří nabízí osvědčené a osobně vyzkoušené zboží
  • zákazníkovi rádi bezplatně poradíme
  • naše ceny patří mezi nejnižší na trhu
  • kromě maloobchodního prodeje v našich dílnách nabízíme i možnost nákupu přes internet
  • zboží dodáme kamkoli v rámci ČR



Prodej v rámci dílen a ateliérů, osobní odběr

Pokud preferujete osobní odběr zboží a bydlíte nedaleko některé z dílen členů našeho Sdružení, můžete si zboží nakoupit přímo v dané dílně nebo ateliéru. Doporučit můžeme dílny, jejichž součástí jsou i maloobchodní prodejny (Ostrava, Zlín, Velké Bílovice). Zboží je ale možné zakoupit i u ostatních členů sdružení.

Výhody nákupu v rámci maloobchodního prodeje

  • úspora poštovních poplatků a dobírkovného
  • minimální cenový rozdíl ve srovnání s nákupem přes internet
  • velmi výhodné ceny a profesionální služby
  • komplexní nabídka služeb (včetně servisu a oprav) v jednotlivých dílnách
  • možnost odborné instalace příslušenství na nástroj (výměna strun, odborné lícování atd.)

Pokud máte zájem o tento způsob nákupu, je nutné navštívit dílnu konkrétního prodejce (houslaře). V rámci dílen není samozřejmě vždy dostupné veškeré zboží z naší nabídky. Podrobnější informace o jeho dostupnosti sdělí příslušný prodejce. V případě, že nemá uvedenou položku na skladě, zboží objedná, současně vám sdělí přesnější termín dodání, v případě zájmu vás také bude kontaktovat jakmile bude zboží skladem. Prodej v rámci dílen zajišťují jednotliví členové v rámci svých živností a firem, kupní smlouvu tedy uzavíráte s jednotlivými houslaři.



Telefonické nebo emailové objednávky

Pokud se nechcete zdržovat registrací a objednáváním přes internet (podrobnosti k registraci naleznete níže) a nemáte možnost navštívit některou z našich dílen můžete samozřejmě objednávat jakékoli zboží z naší nabídky telefonicky nebo emailem. Kontaktaktovat můžete provozovatele objednávkového systému a centrálního skladu zboží, společnost Pavel Celý s.r.o.: pavel@cely.cz nebo telefon +420 608 513 213.



Internetový katalog

V sekci Online katalog naleznete kompletní přehled nabízeného sortimentu. Zboží můžete zakoupit v rámci našich dílen nebo objedat prostřednictvím internetového obchodu, emailem nebo telefonicky.

Elektronickou podobu katalogu jsme se rozhodli preferovat před tištěnou formou především díky těmto výhodám:

  • možnost průběžného doplňování nabídky
  • jednoduchá aktualizace cen
  • snadná dostupnost internetu
  • přehledná strukturace nabídky, menu a kategorií
  • přehled kompletní nabídky zboží (ne jen výběru), aktuálně cca 6000 položek
  • možnost fulltextového vyhledávání pomocí klíčových slov z názvů a kódů položek
  • vyobrazení jednotlivých produktů ve velkém rozlišení
  • rozsáhlé popisy jednotlivých kategorií a zboží
  • možnost počítačové prezentace zboží v rámci dílen, ateliérů a maloobchodních prodejen
  • po registraci možnost rozšíření na objednávkový systém



Nakupování přes internetový objednávkový systém (eshop)

K objednávání zboží můžete po registraci používat i objednávkový systém, který je součástí tohoto portálu. Registraci lze provést jednoduchým způsobem. V pravém horním rohu klikněte na odkaz "Registrace", v registračním formuláři zadejte emailovou adresu (bude sloužit jako přihlašovací jméno) a zvolte si libovolné heslo. Poté stačí stisknout tlačítko "Odeslat".

Pokud budete nakupovat pro základní uměleckou školu, zaškrtněte ve formuláři "ZUŠ" (možnost platby zboží fakturou), pokud jste obchodník, houslař nebo opravář hudebních nástrojů (budete nakupovat na IČ), zadejte volbu "velkoobchod".

V registračním formuláři nalezneze i políčko "registrační kód prodejce", které není nutné vyplňovat. Pokud jste od "svého" prodejce nebo dealera tento kód obdrželi a ve formuláři ho zadáte, obdrží "váš" prodejce za každý uskutečněný nákup provizi. Políčko je automatiky předvyplněno, pokud jste na portál Sdružení houslařských dílen a řezbářů přišli z webových prezentací (internetových stránek) některého ze členů sdružení.

Po zadání uživatelského jména (emailu) budete přesměrováni na stránku "Můj profil". Zde můžete vyplnit fakturační a doručovací údaje, které je ale možné zadat až při uskutečnění prvního nákupu a nebo kdykoli v budoucnosti v sekci "Můj profil" (v obou případech zadáváte údaje jen jednou, systém si je bude trvale pamatovat).

U nákupů přes internet nabízíme zákazníkům u vybraných položek hudebního příslušenství a nářadí (např. strun a hudebního příslušenství) dodatečné slevy z maloobchodních cen. Ceny po slevě se u jednotlivých položek zobrazí po uskutečnění registrace a přihlášení.

U objednávek do 4000 korun zákazníci hradí část nákladů spojených s expedicí. Cena Balíku Do ruky činí 120 Kč, Balíku Na poštu 120 Kč, u objednávek nad 4000 korun je poštovné zdarma. Poplatek za dobírku činí u objednávek do 4000 korun 30 Kč /všechny částky jsou uvedeny včetně DPH/.

Internetové objednávky technicky zajišťuje a distribuuje společnost Pavel Celý s.r.o. Prodejce, pod jehož registračním kódem zákazník nakoupil, obdrží za každý uskutečněný nákup provizi.

V případě jakýchkoli dotazů týkajících se internetových objednávek, dostupnosti zboží, stavu vyřizování konkrétní objednávky, podrobnostech o dopravě apod. se obracejte na provozovatele objednávkového systému, společnost Pavel Celý s.r.o..



Prodej slovenským zákazníkům

Náš objednávkový systém umožňuje nakupování a zasílání zboží slovenským zákazníkům. Pokud po registraci (viz informace výše) zadáte při vyplňování fakturačních údajů v sekci Můj profil jako zemi Slovensko, zobrazí vám vždy po přihlášení u všech položek ceny v EUR.

Objednávky na Slovensko je možné hradit pouze předem na bankovní účet vedený v EUR (do zahraničí na dobírku nezasíláme). Eurový účet společnosti Pavel Celý s.r.o. je vedený u Fio banky, která ze Slovenska do ČR umožňuje platbu uskutečnit pro slovenské klienty ve formě tuzemského převodu v EUR. Tím ušetříte náklady za platbu i kurzovní převody mezi CZK a EUR. Objednávky hrazené převodem jsou fakturovány v EUR.

Cena poštovného na Slovensko je u objednávek do 10.000 CZK (respektive ekvivalentu této částky v EUR dle našeho kurzu) 300 Kč včetně DPH.

Pokud objednáváte zboží na firmu a jste plátci DPH na Slovensku, sdělte nám tuto informaci společně se svým DIČ. Nákup Vám budeme podle směrnic pro platbu v rámci EU účtovat bez DPH.



Termíny dodání

Nejžádanější položky sortimentu strun a hudebního příslušenství máme skladem (informaci o skladové dostupnosti a přesných termínech dodání rádi sdělíme na požádání emailem nebo telefonicky).

Standardní doby dodání neskladových položek jsou přibližně tyto:

  • hudební příslušenství: 1 - 2 týdny
  • struny: 2 - 4 týdny
  • ruční nářadí pro řezbáře a houslaře: 1 - 2 týdny
  • laky a pryskyřice Hammerl (Joha): 3 - 4 týdny

V případě jakýchkoli změn dodací lhůty budeme zákazníka informovat emailem nebo telefonicky.
Pokud jste zboží objednali v rámci internetového objednávkového systému, můžete se na podrobnosti k vaší objednávce dotazovat na emailu pavel@cely.cz nebo telefonu +420 608 513 213.
Pokud jste zboží objednali u některého z členů našeho sdružení, obracejte se s dotazy na něj.



Doprava

Objednávky uskutečněné u člena sdružení je možné osobně vyzvednout v jeho provozovně (dílně, ateliéru, prodejně). Telefonické, emailové objednávky a objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového objednávkového systému, které vyřizuje společnost Pavel Celý s.r.o., jsou doručovány nejčastěji Českou poštou nebo smluvním přepravcem. Větší objednávky, objednávky stálých zákazníků z řad hudebních škol a orchestrů a objemnější zásilky doručujeme vlastními firemními vozy.

rozvoz zboží




Prodej základním uměleckým školám a konzervatořím

Základním uměleckým školám a konzervatořím umožňujeme platbu nákupů fakturou po obdržení zboží. Současně školám nabízíme při jakémkoli způsobu objednání (přes internet, emailem, telefonicky) individuální slevy na vybraný sortiment strun a hudebního příslušenství.

Pro možnost platby fakturou je při registraci nutné zatrhnout volbu "ZUŠ", poté bude přednastaven tento způsob platby v Pokladně internetového objednávkového systému. Při emailových a telefonických objednávkách zasíláme výše uvedeným zákazníkům zboží na fakturu automaticky.

Pro bližší informace k prodeji uměleckým školám nás neváhejte kontaktovat na emailu pavel@cely.cz nebo telefonu +420 608 513 213, popřípadě se obraťte na některého ze členů sdružení.



Velkoobchodní prodej výrobcům a opravářům hudebních nástrojů a obchodníkům

Houslařům, výrobcům a opravářům hudebních nástrojů a obchodníkům nabízíme možnost nákupu strun a hudebního příslušenství za velkoobchodní ceny a poskytujeme také symbolickou slevu na nákup ručního nářadí a materiálů (sortiment nářadí nabízíme pouze v rámci maloobchodního prodeje). Objednávat je možné telefonicky (+420 608 513 213) nebo emailem (pavel@cely.cz) nebo také prostřednictvím internetového objednávkového systému.

Před prvním nákupem přes internet je nutná registrace se statusem "velkoobchod", zadání emailu, IČ a kontaktních údajů. Po ověření registrace aktivujeme zákazníkovi (max. do dvou dnů) v objednávkovém systému status "velkoobchod" s možností nakupování za výše uvedených podmínek. Stálým zákazníkům nabízíme možnost nákupu zboží na fakturu (jinak zasíláme zboží na dobírku).

Součástí nabídky pro profesionální houslaře, výrobce a opraváře hudebních nástrojů a smyčcaře, kterou naleznete na našem internetovém portále v sekci "Pro houslaře" (www.pro-houslare.cz), je široký sortiment ručního nářadí a speciálních houslařských pomůcek značky Dictum, materiálů pro výrobu smyčcových hudebních nástrojů a kytar a součástek.

Sortiment nářadí zahrnuje houslařské hoblíky a dláta, pilníky, rašple, pilky, upínací pomůcky, výstružníky a ořezávátka bodců a kolíčků, klihy, lepidla, laky, pryskyřice, cidliny, kotlíky na klíh, obýbačky lubů, stavěče duší, tloušťkoměry a další.

Sortiment součástek tvoří výběr kobylek různých výrobců, garnitur, kolíčků, žaludů, součástek smyčců, bodců, hmatníků a dalších.

Po registraci není možné okamžitě nakupovat za velkoobchodní ceny. Slevu aktivujeme až po ověření registrace a zákazníka informujeme o této skutečnosti emailem nebo telefonicky. Pokud zákazník se statusem "velkoobchod" nevyplní všechny fakturační a kontaktní údaje a nezadá v sekci Můj profil IČ, není možné velkoobchodní slevy aktivovat.

Další podrobnosti k velkoobchodnímu prodeji, dodacích a platebních podmínkách vám rádi sdělíme na emailu pavel@cely.cz nebo telefonu +420 608 513 213.



Katalogy

Katalog Sdružení houslařských dílen a řezbářů (12 stran/PDF/1,5 MB) s výběrem nabídky strun, hudebního příslušenství a ručního nářadí pro houslaře a řezbáře naleznete zde.




Tento webový portál a objednávkový systém
provozuje společnost Pavel Celý s.r.o.
Kontakty (dotazy, připomínky, informace, objednávky):
email: pavel@cely.cz     tel.: +420 608 513 213
/ EUR

2024 Sdružení houslařských dílen a řezbářů / Pavel Celý s.r.o.