Obchodní podmínky
Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vztahy mezi společností Pavel Celý s.r.o. (dále jen "prodávající") a jejími zákazníky nakupujícími v rámci
internetového objednávkového sytému na portálu www.houslari-rezbari.cz (v případě nákupů v maloobchodních prodejnách členů Sdružení
houslařských dílen a řezbářů uzavírá zákazník kupní smlouvu s příslušným prodejcem, na takto uskutečněné nákupy se tyto obchodní
podmínky nevztahují).
Prodávající:
Pavel Celý s.r.o.
Vaneč 9, Pyšel
675 71 Náměšť nad Oslavou
IČ: 26224593 - DIČ: CZ26224593
email: pavel@cely.cz
tel.: +420 608 513 213
Kupující:
Kupující při objednání zboží předává prodávajícímu nezbytné kontaktní a fakturační údaje,
které jsou potřebné pro vyřízení jeho objednávky.
Ochrana osobních údajů
Registrací na portálu www.houslari-rezbari.cz souhlasí zákazník se shromažďováním a používáním základních informací o jeho osobě a nákupech.
Provozovatel webu zaručuje zákazníkům ochranu osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a zavazuje se neposkytnout
osobní údaje v jakékoli podobě třetí straně, s výjimkou situace související s distribucí objednávek (sdělení nutných údajů: jméno, telefon a dodací adresa
přepravci). Přeje-li si registrovaná osoba, aby údaje o její osobě byly vymazány ze systému provozovatele webu, informuje ho o tom provozovatele emailem.
Cena zboží a dopravy
Na internetovém portálu www.houslari-rezbari.cz jsou uvedeny vždy aktuální prodejní ceny platné pro objednání po internetu (sloupec "internetová cena" v
přehledu zboží). Všechny ceny (včetně cen za dopravu) jsou uvedeny včetně DPH. Ceny poštovného jsou následující: při objednávkách do 4000 Kč vč. DPH: Balík Do ruky 120 Kč
(platba na dobírku + 30 Kč), Balík Na poštu 120 Kč (platba na dobírku + 30 Kč). Pro platbu zboží je možné zvolit platbu
dobírkou (příplatek 30 Kč k ceně poštovného), platbu předem převodem na účet a nebo platbu na fakturu (tento způsob platby je možný pouze u stálých
zákazníků a obbchodníků registrovaných se statusem "velkoobchod").
Objednání zboží
Kupující kupuje zboží za cenu platnou v okamžiku objednání.
Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji
kurzu české koruny vůči EURu. V takovém případě prodávající kontaktuje kupujícího a informuje ho o změně ceny. Pokud kupující
s takovouto změnou nesouhlasí, objednávka není realizována.
Odstoupení od smlouvy
Podle zákona č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží v případě,
že zboží objednal "při použití prostředků komunikace na dálku".
Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutné splnit tyto podmínky:
- zaslat Prodávajícímu email na adresu pavel@cely.cz s informací o odstoupení od smlouvy, datem vydání faktury, číslem faktury a číslem
bankovního účtu, na který má být poukázána částka za vrácené zboží.
Na základě tohoto e-mailu vystavíme Kupujícímu opravný daňový doklad a zašleme jej e-mailem. Opravný daňový doklad je nutné následně vytisknout,
podepsat a odeslat společně s vráceným zbožím.
- zboží je nutné zaslat na adresu Prodávajícího v původním nepoškozeném obalu, musí být nepoškozené, kompletní
a s veškerými identifikačními prvky (etikety). Součástí zásilky musí být kopie dokladu o koupi.
Veškeré náklady na zaslání zpět Prodejci hradí Kupující.
V případě nedodržení některých z výše uvedených podmínek má Prodávající právo odmítnout vrácené zboží. Možnost odstoupit od smlouvy se
nevztahuje na dodávku zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání, které nebylo
v době objednávky skladem a jiné zboží, u kterého je použitím spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do
původního stavu před koupí.
Platební podmínky
Zboží objednané přes internetový objednávkový systém je možné hradit těmito způsoby:
- bezhotovostní platba předem na účet společnosti Pavel Celý s.r.o.
Po připsání celkové částky na účet prodávajícího bude skladové zboží odesláno. Neskladové položky jsou po uskutečnění
objednávky objednány u dodavatele a zaslány v nejbližším možném termínu.
- na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od kupujícího přepravce).
- bezhotovostní platba po obdržení zboží (platba fakturou)
Tento způsob platby umožňujeme základním uměleckým školám, konzervatořím, orchestrům, komorním souborům a stálým zákazníkům
z řad houslařů, obchodníků apod.
Dodací podmínky
Zboží, které je skladem, bude odesláno kupujícímu v den připsání celkové částky na účet
prodávajícího (platí pouze při bezhotovostní platbě předem), případně první následující pracovní den. Zboží, které je skladem
a bylo objednáno na dobírku, je odesláno do 1 - 2 pracovních dnů.
Pokud není objednané zboží skladem, objednáme je u dodavatele a doručíme v nejbližším možném termínu (orientační dodací lhůty
neskladových položek jsou uvedeny v sekci "Prodej" na tomto webu.
Pokud je skladem část objednávky, kontaktujeme zákazníka a dohodneme s ním další postup (možnost částečného odeslání
objednávky, dohodnutí doby dodání celé objednávky apod.).
O odeslání zásilky informuje prodávající
kupujícího prostřednictvím emailu nebo SMS, ve kterých najde kupující případný odkaz
na sledování zásilky.
Zásilky odesíláme prostřednictvím České pošty. V případě nezastižení adresáta na udané dodací adrese, bude zásilka
uložena na příslušné poště 7 dní. O této skutečnosti adresáta pošta informuje
oznámením o uložení zásilky.
Adresát je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená.
Před podepsáním potvrzení o převzetí zásilky doporučujeme důkladnou kontrolou
zásilky.
Nepřevzetí dobírkové zásilky s objednaným zbožím nelze podle zákona č. 367/2000 Sb. považovat za platné
odstoupení od kupní smlouvy.
Termíny dodání
Nejžádanější položky sortimentu strun a hudebního příslušenství máme skladem
(informaci o skladové dostupnosti a přesných termínech dodání rádi sdělíme na
požádání emailem nebo telefonicky).
Standardní doby dodání neskladových položek jsou přibližně tyto:
- hudební příslušenství: 1 - 2 týdny
- struny: 2 až 4 týdny
- ruční nářadí pro řezbáře a houslaře: 1 - 2 týdny
- laky a pryskyřice Hammerl (Joha): 3 - 4 týdny
V případě jakýchkoli změn dodací lhůty budeme zákazníka informovat emailem nebo telefonicky.
Záruční podmínky
Na zboží se vztahuje standardní záruční doba 24 měsíců. U zboží krátkodobé spotřeby (struny, žíně apod.) se záruka nevztahuje na běžné opotřebení.
Na nářadí Dictum (Dick/Herdim) poskytujeme záruku 3 let.
Reklamační řád
Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka pro uplatňování reklamace zboží nakupovaného u firmy Pavel Celý s.r.o. (objednávky uskutečněné
v rámci objednávkového systému na portálu www.houslari-rezbari.cz).
Podrobnosti k průběhu reklamace získáte na emailu pavel@cely.cz nebo telefonním čísle +420 608 513 213.
Reklamované zboží zašlete poštou na adresu sídla společnosti (viz výše nebo sekce Kontakty).
K reklamovanému zboží je nutné přiložit
kopii daňového dokladu. Přepravní náklady na zaslání reklamovaného zboží prodejci hradí kupující.
Reklamace jsou ze zákona vyřízeny nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. června 2012. Prodávající si vyhrazuje právo je změnit
bez předchozího upozornění.